söndag 8 januari 2012

Ensam hemma




Hejsan!

Jag har tittat på filmen "Ensam hemma".
Det är en spännande komedi för hela familjen.

Filmen handlar om Kevin som blir kvarglömd hemma när hans stora familj åker på semester i Frankrike över jul.
Kevin blir först glad när han vaknar och inser att hela hans familj är försvunnen, han har hela huset för sig själv. Han hoppar i sängarna, äter godis och ser på barnförbjuden film.
Men i kvarteret härjar två tjuvar som gör inbrott hos dom som är borta över julen.
När Kevin upptäcker att tjuvarna försöker bryta sig in i hans hus så gör han allt för att försvara det.

När familjen upptäckt att Kevin är borta så gör dom allt för att försöka ta sig hem.


Jag tycker att den här filmen är jätte bra eftersom den är spännande och rolig. Helt klart en av mina favoritfilmer.
Jag ger den 5/5stjärnor

Filmen går att hyra och köpa på dvd. 


 
Filmen kan va lite läskig..


Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig jul! / Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar